به روزسانی الکسای آمازون با هوش مصنوعی مولد

به روزسانی الکسای آمازون با هوش مصنوعی مولد فروشگاه اینترنتی شبکه پل

به روزسانی الکسای آمازون با هوش مصنوعی مولد

به روزسانی الکسای آمازون با هوش مصنوعی مولد شرکت آمازون می خواهد برای افزایش هیجان استفاده از ابزارهای خانگی خود، از جمله دستیار صوتی الکسا از هوش مصنوعی مولد استفاده کند و همزمان به مقابله با دور نمای کمبود اشتغال در قسمت سخت افزاری شرکت بپردازد.

دیولیمپ، که سال هاست مدیریت بخش ابزارهای آمازون را در اختیار دارد، اخیر اعلام کرده هوش مصنوعی مولد که بحث هایی را در سراسر دنیا در مورد آینده کار؛ امنیت و قوانین ایجاد کرده به یک تجربه کاملا جدید در استفاده از سرویس الکسا منجر شود و دستیار صوتی ” هوشمندتر و کاربردی تری” در اختیار مصرف کننده قرار دهد.

او اخیرا در رویداد ابزار های شرکت آمازون، از چشم اندازش برای آینده الکسا رونمایی کرد که می گوید با هوش مصنوعی مولد کار می کند و مبتنی بر یک مدل زبانی جدید و متناسب سازی شده است. شاخه وسایل و ابزارهای آمازون، به دلیل اشتیاق شخصی جف بزوس، بنیان گذار آمازون ایجاد شد، اما اندی جیسی، مدیر عامل فعلی این غول خرده فروشی، ظاهرا نسبت به این بخش علاقه چندانی ندارد.

لیمپ گفته که تا قبل از پایان امسال، از سمتش استعفا خواهد داد. سال گذشته، مدیران ارشد آمازون؛ در مورد نقش مستقیم الکسا در سودآوری شرکت موشکافی دقیقی انجام دادند و در نتیجه این بررسی ها تیم الکسا با تعدیل نیروی گسترده ای مواجه شد.